Toernooi onderdelen

Aspirant-maxi toernooi

Welkom bij het Aspirant-Maxi Beachvolleybaltoernooi, waar talent en ervaring samenkomen voor een avond vol sportieve uitdagingen en plezier! Dit unieke evenement brengt aspirant-spelers samen met ervaren 18+’ers voor spannende wedstrijden op een veld van 4 bij 8 meter. Ontdek de opwinding van beachvolleybal terwijl je je vaardigheden aanscherpt en nieuwe vriendschappen sluit. Of je nu wilt schitteren als aspirant of je kennis wilt delen als 18-jarige, dit toernooi biedt voor elk wat wils. Schrijf je vandaag nog in en beleef een onvergetelijke dag vol sportiviteit en gezelligheid op het zand!

Voetvolley

Doe mee met ons jaarlijkse voetvolleybaltoernooi, nu alweer voor het tweede jaar op rij! Na het overweldigende succes van vorig jaar was er geen twijfel mogelijk: dit fantastische evenement moest terugkeren. Bereid je voor op een dag vol opwinding, teamwork en sportiviteit terwijl je strijdt om de titel. De regels van voetvolleybal zijn simpel maar uitdagend: twee teams van drie personen nemen het tegen elkaar op op een speelveld van 8 bij 16 meter, compleet met een net op 2 meter en 20 centimeter hoogte. Elke wedstrijd duurt twee keer zeven minuten, waarbij het eerste genoemde team begint met de service. Het rally-point systeem houdt de actie intens, waarbij beide teams bij elke service een punt kunnen scoren. De service moet vanaf de grond achter de achterlijn worden getrapt, maar een slimme strategie is toegestaan - zelfs serveren vanaf een zandberg is geoorloofd! Schrijf je in voor een dag vol spektakel en uitdaging, en ontdek wie er dit jaar met de overwinning vandoor gaat.

Recreatietoernooi

Betreed de wereld van recreatief beachvolleybal met ons zaterdagtoernooi, waar teams van zes spelers strijden om de felbegeerde titel. Een unieke twist is de vereiste van minimaal twee vrouwelijke spelers per team, waardoor een gebalanceerde dynamiek ontstaat. Daarnaast mogen maximaal twee spelers met eerdere competitie-ervaring worden ingezet. Het spel volgt specifieke regels: een serve vanaf de achterlijn start het spel, met maximaal drie balcontacten per team voordat deze over het net gaat. Veiligheid staat voorop, met aandacht voor blessurepreventie tijdens aanvallen en blokkeren. Elke wedstrijd bestaat uit twee sets, waarbij tijd de uiteindelijke beslissing brengt; bij gelijkspel volgt een extra punt. Sluit je aan bij ons toernooi voor een dag vol uitdaging, teamwork en sportieve prestaties op het strand. Schrijf je team in en bereid je voor op een opwindende dag vol actie en plezier onder de zon!

Barbecue

Geniet na een dag vol beachvolleybalactie onder de zon mee van ons BBQ- evenement! Verwen jezelf met de heerlijke gerechten terwijl je met je teamgenoten napraat over de prachtige dag.

Feestavond

Stel je voor: een bruisende feestavond met de energieke klanken van "The Stickers" die de dansvloer doen oplichten! Deze band, bekend om hun aanstekelijke muziek en dynamische optredens, creëert een onvergetelijke sfeer. Met hun diverse repertoire en interactie met het publiek, zorgen ze voor een avond vol plezier en onvergetelijke herinneringen. Dans de nacht weg en laat je meevoeren door de opwindende beats en vrolijke melodieën van "The Stickers", voor een feest dat je nog lang zult herinneren!

Competitie toernooi

Maak je klaar voor een dag vol competitie en sportieve uitdaging tijdens ons zondagtoernooi gewijd aan competitievolleybal. Hier nemen teams van drie personen deel, bestaande uit spelers die hebben deelgenomen aan de seniorencompetitie van seizoen 2023-24. Een unieke gelegenheid om je vaardigheden te tonen en te strijden voor glorie op het veld. Het spel volgt strikte regels: teams van drie spelers, verdeeld over heren- en damescompetities, nemen het tegen elkaar op. De serve wordt ingeleid vanaf de achterlijn, gevolgd door een onderhandse ontvangst. De tweede aanraking biedt flexibiliteit, terwijl de derde aanraking kracht vereist, met de mogelijkheid tot slaan. Blokkades tellen als de eerste aanraking binnen een team. De wedstrijden bestaan uit twee sets, waarbij de tijd het einde bepaalt. Bij gelijke stand volgt een extra punt voor de beslissing. Schrijf je team in en bereid je voor op een dag vol competitie, strategie en teamwork op ons toernooi.

Mini toernooi

Doe mee aan ons Mini Beachvolleybaltoernooi, speciaal ontworpen voor de kleinsten! Kinderen kunnen plezier hebben en hun vaardigheden laten zien op aangepaste velden. Een leuke en veilige omgeving waar ze kunnen genieten van beachvolleybal op hun eigen niveau. Een onvergetelijke ervaring vol spel en vreugde!

Vrijdag

• Aspirant- maxi toernooi
  • Voetvolley

Zaterdag

• Recreatietoernooi
  • Barbecue
  • Feestavond

Zondag

• Competitietoernooi
  • Mini toernooi

Beachcommisie

• Voorzitter: Janna van Dorst
  • Secretaris: Nanda Ranschaert
  • Penningmeester: Nico Samijn
  • Wedstrijdsecretariaat: Bart Samijn
  • Algemene zaken: Ronny Winne
  • Lid: Manouschka de Block
  • Lid: Silke Titulaer

Voor contact met de commissie stuurt u een mail naar beach@vvsavok.nl.

Savok-beach.png