Teams

De dames, heren en aspiranten komen uit in de competitie georganiseerd door de Nevobo. Doelstelling is om de komende jaren te handhaven in deze niveaus of een niveau te stijgen. Daarbij blijft plezier in de volleybalsport het uitgangspunt. De mini’s spelen in verschillende niveaus. Naar gelang hun leeftijd worden zij ingedeeld. Ook hier ligt de nadruk op het plezier om samen te leren volleyballen.

Savok traint en speelt haar thuiswedstrijden in MFC de Statie. De thuiswedstrijden van de aspiranten, dames en heren worden gespeeld om zaterdagmiddag. De mini’s spelen éénmaal per jaar een toernooi in De Statie op zaterdagochtend. In de zomermaanden kan er gebruik gemaakt worden van het beachvolleybalveld op Sportpark ’t Sas.